“Επί πολλές γενιές οι κάτοικοι (της Ατλαντίδας) ήταν νομοταγείς και τιμούσαν τον θεό, ήρεμοι και σώφρονες σε όλα. Με διαύγεια νου και οξυδέρκεια, περιφρονούσαν ό,τι άλλο πλην της αρετής και θεωρούσαν βάρος τον άφθονο χρυσό. Όταν όμως εξαλείφθηκε το θείο στοιχείο που είχαν μέσα τους, διότι αναμείχθηκε πολλές φορές με πολύ θνητό στοιχείο, και επικράτησε ο ανθρώπινος χαρακτήρας, τότε άρχισαν να ασχημονούν, κυριευόμενοι από άδικο, πλεονεξία και επιθυ μία να αυξήσουν τη δύναμή τους. Αλλά ο θεός των θεών, ο Ζευς, που τηρεί τους νόμους, θέλησε να τους τιμωρήσει και συγκαλώντας τους άλλους θεούς στα σεβάσμια ανάκτορά του, τους είπε…”
Σε αυτό το σημείο η διήγηση του Πλάτωνα για τα της Ατλαντίδας στο έργο του “Τίμαιος” διακόπτεται. Και κανείς δεν γνωρίζει τι ακριβώς τους είπε ο Δίας και τι συνέβη στην πραγματικότητα στην Ατλαντίδα.
2019 μ.Χ. ή κάπου εκεί περίπου. Ένας νεαρός άντρας παλεύει με τα κύματα κάτω από την πανσέληνο της Σαντορίνης. Με τύχη και ένα δυνατό κύμα γλιτώνει τον πνιγμό, όχι όμως και ένα δυνατό χτύπημα στα βράχια που τον οδηγεί στην αγκαλιά της αμνησίας. Πρόκειται για έναν διάσηµο Έλληνα φωτογράφο ο οποίος ξυπνάει με αμνησία έχοντας τραβήξει φωτογραφίες µιας ολόχρυσης υποβρύχιας πόλης που µοιάζει µε τη χαµένη Ατλαντίδα.
Η Νάσια, η φωτογράφος της δηµοσιογραφικής οµάδας των ΑΟΡΑΤΩΝ ΡΕΠΟΡΤΕΡ, θα µπλεχτεί στην υπόθεση και θα ζήσει απίθανες περιπέτειες ψάχνοντας τη λύση του µυστηρίου.
Ο πλέον περίφημος αρχαίος µύθος, μια τρομερή κατάρα, το ηφαίστειο που µοιάζει έτοιµο να εκραγεί, ο εικαστικός Μπεχάρ, ο καλλιτέχνης με τα χίλια πρόσωπα που βρίσκεται εξώφυλλο στο TIME, ο Βαγγέλης Θεολόγου που βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, η Αϊσέ, µια νεαρή σχεδιάστρια µόδας από τα βάθη της Τουρκίας που έφυγε έφηβη από το σπίτι της, δύο µοντέλα από την Αργεντινή µε πολλά µυστικά, ο 83χρονος συνθέτης Ντάγκλας Μόρισι από τον Καναδά, ένας χεβιμεταλάς αστυνόμος, μυστικές φωτογραφίες και νυχτερινές παρακολουθήσεις.
Τι κρύβει η φωτογραφική που βρήκαν οι αστυνομικοί; Τι αναζητά στο νησί η επιμελήτρια κειμένων του National Geographic Χαρούλα Αβραμίδου; Γιατί ξαφνικά όλα τα βλέμματα του κόσμου έχουν στραφεί στην Σαντορίνη; Και πώς η Νάσια και οι υπόλοιποι ΑΟΡ θα αποκαλύψουν την αλήθεια πίσω από την κατάρα και θα σταματήσουν την καταστροφή της Σαντορίνης; Η αρχαιολογική ανακάλυψη της χιλιετίας είναι εδώ!
Από το Σύνταγμα και τα Άνω Πετράλωνα, στα Τίρανα, την Τουρκία και το Βανκούβερ μέχρι την Καλντέρα της Σαντορίνης, μια συναρπαστική περιπέτεια εξελίσσεται όπου οι ΑΟΡ αναζητούν όχι μόνο την κατάρα της Χαμένης Ατλαντίδας αλλά και το πρόσωπο της αλήθειας που είναι καλά κρυμμένη… παντού.
Με ωραίο χιούμορ, γρήγορη, ταυτόχρονη δράση σε πολλά σημεία του κόσμου με πυκνής ροής γεγονότα, αγωνία και μυστήριο σε γενναίες δόσεις, ανατροπές και αρκετές αναδιατάξεις των υποθέσεων που κάνεις για τους ενόχους, συνωμοσίες και μυστικά που αναδύονται από το βυθό της Σαντορίνης και όλο τον μυθολογικό καμβά της αρχαίας Ατλαντίδας σε παράταξη, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Άρης Δημοκίδης δημιουργεί το πιο ώριμο, καλογραμμένο και ενδιαφέρον, ακόμα και για μεγαλύτερο αναγνωστικό κοινό, βιβλίο της σειράς των υπεράνω πάσης υποψίας Αόρατων Ρεπόρτερ που γοητεύουν με το πείσμα τους για την αλήθεια και την καταπολέμηση του hoax.
Για παιδιά 9-13 ετών περίπου.
Εκδόσεις Μεταίχμιο.
Διακρίσεις
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | |
---|---|
Τίτλος | Η κατάρα της Χαμένης Ατλαντίδας |
Σειρά: | Αόρατοι Ρεπόρτερ |
Συγγραφέας: | Άρης Δημοκίδης |
Εικονογράφηση εξωφύλλου: | Ναταλία Καπατσούλια |
Εκδόσεις: | Μεταίχμιο, Μάιος 2019 |
Σελίδες: | 176 |
Μέγεθος: | 18 Χ 16 |
ISBN: |
978-618-03-1916-3
|